مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-12حوادث

محیط بان سیستان و بلوچستانی در درگیری با متخلفان زخمی شد


وحید پورمردان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محیط بانان یگان حفاظت اداره کل و پاسگاه محیط بانی شهید صابر الله داد در جریان گشت و کنترل متوجه حضور 2 راس بره میش کوهی وحشی غیرمجاز در بین چادرنشینان منطقه شدند.

وی گفت: در جریان حضور محیط بانان در منطقه و درخواست واگذاری 2 راس بره میش کوهی وحشی که بصورت غیرمجاز توسط مالدارها و چادرنشینان بومی زنده گیری و نگهداری می شد با امتناع بومیان از واگذاری بره ها، درگیری میان متخلفان و نیروهای یگان حفاظت صورت گرفت که این امر منجر به جراحت محیط بان علی ریگی شورکی از ناحیه سر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان افزود: علیرغم اینکه متخلفان بره ها را رم داده و پس از زخمی کردن یکی از محیط بانان از ناحیه سر و تهدید و توهین، گریخته و از منطقه متواری شدند، محیط بانان موفق به دستگیری یکی از متخلفان و ضبط یکی از بره ها شدند.

وی ضمن تقدیر از مسوولان قضایی و همکاری نیروی انتظامی پاسگاه سفیدابه سیستان و بلوچستان بیان کرد: تحقیقات اولیه از متخلف دستگیر شده اثربخش بوده و متخلفان به زودی شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

پورمردان گفت: فصل بهار هنگام زادآوری وحوش در طبیعت است و زایش حیواناتی مانند قوچ و میش، کل و بز و سایر حیوانات در منطقه حفاظت شده و حتی سایر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط بان سیستان و بلوچستانی در درگیری با متخلفان زخمی شد

محیط بان سیستان و بلوچستانی در درگیری با متخلفان زخمی شد